maanantai 18. heinäkuuta 2011

#35 - Hattu


Palataanpas taas arkeen ja blogin pariin rankan viikonlopun jälkeen. Tänään luovun tästä hatusta, joka on ollut minulle aikanaan todella rakas. Löysin sen pilkkahinnalla kirpparilta joskus vähintään 10 vuotta sitten ja silloin pidin sitä kyllä paljon. Se oli minusta niiiiin hieno! Nyt se ei tunnu enää niin hienolta, enkä ole käyttänyt sitä ainakaan viiteen vuoteen. Joten se saa nyt mennä.

Hattu on materiaaliltaan ööh... en minä mitään mistään kankaista tiedä. Tällaista kangasta voisi olla vaikka joku huopa tai torkkupeitto, sellainen vanhanaikainen, ei mikään nykypäivän fleece. Sisäpuoli on verhoiltu vaaleanpunapohjaisella kukkakankaalla, luultavasti jotain puuvillan tapaista. Tuntuu siltä, kuin näiden kahden kankaan välissä olisi vanua tai jotain muuta vastaavaa. Mitään pesulappuja tai valmistajan merkkejä ei hatussa näy, joten olen sen päätellyt itse tehdyksi.

Koosta en osaa sanoa kummempaa kuin sen, että mahtuu varmasti paksumpaankin kalloon. Minulla on nimittäin sen verran kookas pää, etteivät kauppojen "one size" -lätsät yleensä mahdu minulle alkuunkaan. Ja kuvassahan saatte luonnollisesti ihastella minun kauniita simmujani.

1 kommentti:

  1. Joudun vetämään hatun pois luovutuksesta, sillä Lulu-marsumme päätti tehdä siihen itselleen pesän. Sen verran hyvin viihtyy hatussa köllimässä, että en henno enää sitä siltä pois ottaa, nukkukoot siinä sitten. :)

    Katso tästä kuva!

    VastaaPoista