torstai 23. kesäkuuta 2011

#11 - SeaQuest -VHS

Olen ehkä maailman muutosvastarintaisin ihminen. Ihan sama kuinka paljon parempi uusi suunta on, on se varmasti ihan pyllystä minun mielestäni. Yksi esimerkki aiheesta on VHS-kasettien korvaaminen DVD-levyillä. (Ja kukaan ei sit muistuta mistään blu-ray:sta! Niihin en varmasti siirry!;))

Vielä muutama vuosi sitten minulla oli ihan älytön pakkomielle VHS-kasetteihin. Olin sitä mieltä, että en varmasti koskaan siirry katsomaan elokuviani DVD:ltä, aivan täysin turhaa hömpötystä koko touhu. Kun toiset jo haaveilivat vieläkin uudemmasta ja paremmasta standardista, ostelin minä kirppotoreilta ja alennusmyynneistä kaikki löytämäni videokasetit. Siipalta tuli alkuun ivallisia kommentteja, sittemmin tuskaisia "mihin nää muka mahtuu" -kysymyksiä.

No eihän ne sitten enää mahtuneetkaan, ja niin jouduin minäkin siirtymään digiaikaan. Myin kokoelmani kirpparilla muille hölmöille hamstraajille, mutta siitä huolimatta näitä edelleen pyörii nurkissa. Ensimmäisenä siis eroon tästä: SeaQuest DSV - Pinnan alla lepää tulevaisuus.

2 kommenttia:

  1. meidän muori teki lapsuuden itse nauhotetuista muumeista ja babareista mattoja :P voi sitten maata matolla ja muistella lapsuutta - vie vähemmän tilaa kuin kasetit kaapissa ;D

    VastaaPoista
  2. Tässä yksi loistava syy olla heittämättä videokasetteja pois :D Turha yrittää, ette saa mua murrettua! Kasetti lähtee!

    VastaaPoista