keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

#17 - Valkoiset juhlakengät


Nää kengät on niiiiiiin älyttömän söpöt mun mielestä, että en kestä! Itken näistä luopumista varmaan oikeesti viikkokausia! Olen arponut näiden kanssa nyt jo pidempään, mutta nyt viimein tsemppasin itseni luovutukseen. Miksi sitten luovun näistä, jos ovat niin ihanat? Yksinkertaisesti siitä syystä, että nämä eivät mahdu jalkaan!

Yleensä pukimista puhuttaessa tuo ei ole mikään este, sillä aina voi uskotella itselleen laihduttavansa jonain kauniina päivänä. No vaikka kuinka laihduttaisin, jalkojani tuskin saan pienennettyä. Ostin nämä kengät joskus alennusmyynnistä. Ei minua silloin häirinnyt se, etten niillä oikeasti pysty kävelemään - riitti kunhan jotenkuten sain sullottua varpaat sisään.

Nämä ovat tosi hyväkuntoiset, käytetty vain pari hassua kertaa. Kokomerkintä on 38, mutta minun mielestäni ovat kyllä vähän pienenlaiset. Niin, minulla on vähän hassut jalat: 39 koon kengät ovat liian isot ja 38 liian pienet. :)

2 kommenttia:

  1. Hei, kiitos vielä ihanan innostavasta blogista ja kengistä tietty :) Mukavaa kesää. t.Anu

    VastaaPoista