perjantai 24. kesäkuuta 2011

#12, 13 ja 14 - Juhannuksen luovutukset kerralla


Ihan kohta lähden juhannuksen viettoon, enkä aio notkua koneen äärellä muutamaan päivään. Siitä syystä yhdistänkin tämän päivän luovutukseen myös huomisen ja varmuuden vuoksi sunnuntainkin romut.

Ajattelin olla monipuolinen ja laittaa kertalahjoitukseen vähän toisitaan eriäviä tavaroita. Tänään lähtee siis:

#12 - Puiset ruusut (3kpl)

Nämä ihanaiset ikikukkaset sain joskus joksikin lahjaksi. En voi kuollaksenikaan muistaa keneltä ja minkä kunniaksi. Saattaisi olla ylioppilaslahja... no, en osaa sanoa. Ruusut on siis valmistettu puusta, kukat punaisia, varret ja lehdet vihreitä - kuten kyllä kuvasta näette. Pidin näitä pitkään maljakossa kirjahyllyssäni, joten nämä ovat saaneet levätä oikein mukavasti, eivätkä ole joutuneet komeroni puristuksiin. Saavat nyt lähteä, sillä eivät kyllä ole minun makuuni ollenkaan, mutta kun sitä lahjaa ei vaan saisi heittää pois!



#13 - Cujo-VHS

Tämä on oikeasti tosi hyvä elokuva! Stephen Kingin mahtavasta kirjasta tehty filmatisointi. Video on englanniksi, ei tekstityksiä. Olen ostanut tämän joskus kirpparilta ja katsonut varmaan sata kertaa. Hyvä leffa, mutta en minä sitä tule enää videokasetilta katsomaan.






#14 - Nahkakengät

Sain nämä kengät joskus 10 vuotta sitten isosiskoltani käytettyinä. Eivät ne oikein ole olleet minun tyyliäni koko tuon 10 vuoden aikana, olen käyttänyt niitä lähinnä satunnaisissa hautajaisissa. Nämä ovat ihan hyväkuntoiset, tietenkin käytön jälkiä löytyy, mutta ovat ehjät ja varmaan pienellä puhdistuksella olisivat jollekin oikein kivat. Ovat myös minulle vähän liian isot, koko on siis 39.

2 kommenttia: